۹ مهارت اساسی اساسی برای بازاریابان دیجیتال

تفاوت بین یک بازاریاب دیجیتال خوب و بزرگ گاهی اوقات می تواند تعیین کننده باشد. در حالی که گواهینامه ها ، آموزش و آموزش در یک رزومه عالی به نظر می رسند ، مهارت های نرم نیز راهی مهم برای متمایز کردن خود از بقیه بسته ها هستند. بسیاری از کیفیت های لازم برای بازاریابی دیجیتال در مدت زمان مشخصی آموخته نمی شوند. درعوض ، آنها ذاتاً متولد شده یا در طی سالها زحمت و تجربه پرورش یافته اند. در اینجا نه مهارت نرم شما نیاز دارید تا حرفه بازاریابی دیجیتال خود را به جلو سوق دهید. اگر اکنون این مهارت ها را ندارید ، ناامید نشوید. ما نکاتی در مورد چگونگی پرورش آنها با گذشت زمان ارائه خواهیم داد.

دیجیتال

۱ ٫ شهود

ممکن است در حال فکر کردن باشید ، “خوب ، شما شهود دارید یا ندارید.” اما نترسید ، شهود بزرگی را می توان با تجربه بدست آورد! به عنوان یک بازاریاب ، شما همیشه داده های لازم را ندارید. و هنگامی که شما اطلاعات لازم را برای حمایت از تصمیمات خود ندارید ، اغلب باید تصمیم های سریع را بر اساس روده خود بگیرید. در این مواقع ، به نفع شما نیست که از ناشناخته بترسید ؛ باید به شهود خود اعتماد کنید. اگر درک عمیقی از صنعت و مشتریان خود داشته باشید ، “شهود” شما بیش از حدس نمی شود – این مبتنی بر دانش واقعی است. نگران نباشید اگر ایده های شما چند بار شکست بخورد ، اتفاق می افتد درعوض ، از اشتباهات خود درس بگیرید و بدانید که شهود شما با گذشت زمان رشد می کند.

ایده

۲ ٫ کنجکاوی

شاید مهمترین مهارت نرم برای بازاریاب های دیجیتال ، کنجکاوی یک “خوش بین بودن” نیست بلکه یک ضرورت است. بازاریابی به عنوان یک رشته دائماً در حال تغییر است و هر بازاریاب دیجیتال برای پرسیدن سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فنون ، ابزارها و روشهای جدید بازاریابی نیاز به علاقه ، اشتیاق و گرسنگی دارد. به عنوان مثال ، اگر شما یک متخصص سئو در سال ۲۰۰۷ بودید و از آن زمان چیز جدیدی یاد نگرفتید ، دیگر در این زمینه درخشان تلقی نمی شوید. دانش شما بسیار منسوخ خواهد بود. همین امر درست خواهد بود چه در رسانه های اجتماعی و چه در بازاریابی محتوا. برای به روز بودن در آخرین اخبار و روندهای بازاریابی ، از یک برنامه جدید جمع آوری مانند Feedly (در زیر نشان داده شده) برای ردیابی انتشارات بازاریابی آنلاین مورد علاقه خود استفاده کنید. سپس روزانه ده دقیقه وقت بگذارید تا مقالاتی را که جالب ترین آنها را مطالعه می کنید بخوانید.

بازاریابی محتوا

۳ Sk مهارتهای اجتماعی

کار در یک تیم بازاریابی دیجیتالی و بدون مهارت های اجتماعی محکم می تواند یک فاجعه باشد. مهم است که هر یک از اعضای تیم ، از بازاریابی محتوا گرفته تا رسانه های اجتماعی ، تولید سرب ، بازاریابی محصول و طراحی ، برای دستیابی به اهداف اصلی همکاری کنند. کار به تنهایی و بدون برقراری ارتباط خوب با دیگران ، به بهترین نتیجه برای شما یا شرکت شما منجر نمی شود. علاوه بر این ، اگر با هر ظرفیتی با رسانه های اجتماعی کار می کنید ، برای درک چگونگی ارتباط افراد با یکدیگر ، به مهارت های اجتماعی ویژه ای نیاز دارید تا بتوانید جذاب ترین مطالب را ایجاد کنید.

۴ Sk مهارت های ترغیب

بازاریابی همه چیز در مورد ترغیب مردم به خرید یک محصول است ، بنابراین معقول است که بازاریابان بزرگ به وفور از این مهارت برخوردار باشند. اقناع بدان معنی است که شما می توانید خود را با اهداف اجرایی هماهنگ کنید بدون اینکه به آنچه فکر می کنید برای نام تجاری مناسب است ، سازگار شوید. شما به توانایی متقاعد کردن رئیس خود برای انجام آزمایشات و سرمایه گذاری در فناوری نیاز دارید تا به شما در دستیابی به اهداف شخصی خود کمک کنید. در صورت عدم موفقیت تسلیم نشوید. به یاد داشته باشید که بازاریابی مربوط به آزمایش است ، و همه چیزهایی که سعی می کنید اولین بار نیست. وقتی دیگران را ترغیب می کنید ، حتما استدلالهای خود را بر اساس منطق پایه گذاری کنید – نه فقط روی احساسات خود.

۵ ills مهارت های تحلیلی

مهارت های شهود و ترغیب مهم هستند ، اما پشتیبان گیری از آنچه می گویید نیز بسیار مهم است. هنگامی که شما می توانید ، اعمال تحلیلی واقعاً می تواند به شما در ایجاد پرونده کمک کند. مهارت های تحلیلی می تواند شامل توانایی تنظیم برنامه های رسانه های اجتماعی ، سیستم های مدیریت سرب ، گوگل Analytics و بسیاری از برنامه های دیگر باشد. اما از منظر “مهارت نرم” ، شما همچنین باید بتوانید این تحلیل ها را تفسیر کنید ، مهارتی که به طور طبیعی برای برخی از افراد به وجود نمی آید. اگر در حال حاضر مهارت های تحلیلی ندارید ، می توانید به راحتی آنها را با تمرین بدست آورید. همچنین اگر می خواهید از سطح “مهارت های نرم” فراتر بروید ، برنامه های آموزشی نیز موجود است.

۶ ٫ آسایش با فناوری

بازاریابان دیجیتال باید با فناوری راحت باشند. این بخش مهمی از شرح شغل است. اجرای هرگونه فعالیت دیجیتال بدون درک خوب فن آوری دشوار خواهد بود. از ابزارهای تحلیلی که در بالا مورد بحث قرار گرفته است) ، تا رسانه های اجتماعی ، مایکروسافت آفیس ، همکاری پروژه tفن آوری بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است. مهارت های خود را با تمرین و آموزش مفید تنظیم کنید.

۷ ility امکان سازگاری

بازاریاب های دیجیتال خارق العاده همیشه خود را در صنعت مرتبط می دانند. این بدان معنی است که آنها توانایی سازگاری و تغییر دارند – حتی اگر این به معنای ویرایش برخی از اعتقادات محکم باشد. نتیجه نهایی هر تغییری باید این باشد که نیاز مشتری و چشم انداز شما بهتر برآورده شود و این نیازها ممکن است نسبت به سال گذشته تغییر کند. نگه داشتن بر روی همان استراتژی ها ، تاکتیک ها و باورها به هیچ وجه به هیچ بازاریاب یا شغلی خدمت نمی کند. بخواهید آنچه را که “می دانید” کشف کنید و اشتباهات جدیدی مرتکب شوید ، به یاد داشته باشید که از آنها یاد بگیرید! از تغییر نترسید و به حرکت خود ادامه دهید.

۸ ills مهارت های چند وظیفه ای

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، بعید نیست که شما در هر لحظه فقط روی یک پروژه کار کنید. این شغل همه چیز در مورد وظیفه های مختلف است ، بنابراین مهارت های خود را در این زمینه بسازید. بسیاری از بازاریابان کلاه های زیادی به خصوص در تیم های کوچک می پوشند. علاوه بر کارهای چند وظیفه ای ، باید مهمترین وظایف را در اولویت قرار دهید. از خود بپرسید چه چیزی بیشترین تأثیر را در تجارت ایجاد خواهد کرد و این کار را ابتدا انجام دهید. در مورد ارزش افزوده شده شما مورد قضاوت قرار می گیرید ، بنابراین اولویت خود را تعیین کنید.

۹ ٫ خلاقیت

خلاقیت

بازاریاب بدون خلاقیت چیست؟ فقط به دلیل تمام شدن روزهای تبلیغاتی در مردان ، به این معنی نیست که ارتباط واقعی با مشتریان بالقوه از طریق کپی خلاقانه و تصاویری که می درخشد ، مهم نیست. صرفاً ارسال هر پیام یا به اشتراک گذاری هر تصویر سهام کافی نیست تا مارک شما از رقبای خود متمایز شود. رقابت آنلاین شدید است و خلاقیت عالی باعث می شود تفاوت بین محتوای شما نادیده گرفته شود و روی آن کلیک شود. با ایده ها و تصاویر طوفان مغزی خلاق تر و خلاق تر عمل کنید.

اگر جزء نگارش یا طراحی بازاریابی دیجیتال نیستید ، با این افراد شریک شوید تا درک کنید که چگونه آب میوه های خلاقانه خود را جریان می دهد ، سپس چند ایده و چند مورد از خود را امتحان کنید.

مهارتهای نرم خود را با مجوز بازاریابی دیجیتال تکمیل کنید ، دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی دیجیتال شما را با مهارت های لازم برای درک و اجرای کمپین های بازاریابی دیجیتال با اطمینان مجهز می کند.