4 حرکت آسان که شکم و پهلویتان را کوچک می کند! | رژیم غذایی

آکایران :حرکات و ورزشای بسیاری واسه لاغر شدن و کاهش وزن هست. بیشتر این حرکات ممکنه واسه شما سخت بوده و نتونین اونا رو به درستی انجام بدین اما در مطلب زیر به شما 4 حرکت ساده رو معرفی می کنیم که شما رو لاغر و وزن تون رو کم می کنه.

با 4 حرکت ساده زیر متابولیسم تون رو افزایش و به سرعت لاغر شید

 

حرکت شماره 1 واسه لاغر شدن

بنا : اول یه صندلی روی زمین بذارین. جلوی صندلی وایسید و دو وزنه رو در دو دست تون بگیرین. دو دست تون رو از دو طرف با وزنه ها بالا ببرین . بعد وزنه ها رو پایین بیارین و روی  صندلی بشینین و وزنه ها رو روی زانوهای تون بذارین. این حرکت رو 10 الی 20 بار تکرار کنین.

 

 

حرکت شماره 2 واسه لاغر شدن

وزنه ها رو در دو دست تون بگیرین. دست راست تون رو همزمان با پای چپ تون بالا ببرین و بعد از چند ثانیه پایین بیارین. این کار رو واسه زانو و دست دیگرتون انجام بدین.

 

 

 

حرکت شماره 3 واسه لاغر شدن

به صورت نیم خیز وایسید. دو دست تون رو درحالی که وزنه داخل دست تونه در دو طرف کمرتون بذارین. اول پای چپ رو عقب ببرین، چند ثانیه صبر کنین و پای تون رو به جای اول برگردونین. بعد همین کار رو با پای دیگه انجام بدین.

 

 

 

حرکت شماره  4 واسه لاغر شدن

یه صندلی روبروی تون بذارین. مانند حرکت پروانه پاهای تون رو بیشتر از عرض شونِه باز کنین. اول به سمت چپ کمی خم شید و با دو دست تون صندلی رو بگیرین. همین کار رو واسه سمت دیگه هم انجام بدین.

 

 

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *