4 حرکت جادویی برای کوچک شدن سریع شکم | رژیم غذایی

مقاله و راه کارای بسیار زیادی در مورد کوچیک کردن شکم خوندین همه اونا مناسب و نتیجه بخشه اما در این بخش با 4 راه اساسی و حرکت اصولی می تونین خیلی راحت و با تکرار و تکرار شکم خود رو بدون رژیم کوچیک کنین . نازوب، با ما همراه باشین.

هر چقدر هم که لاغر باشین، یا بازوهای بزرگ داشته باشین یا عضلات تون برجسته باشه داشتن یه شکم شل و آویزون تموم تلاش شما رو واسه داشتن اندام متناسب شکست خورده میذاره.

در این مطلب شما رو با 4 روش که به شما کمک می کنه شکمی صاف و خوش فرم داشته باشین آشنا می کنیم.

یه حرکت مناسب واسه کوچیک کردن شکم در نظر بگیرین و اونو به مدت معینی دنبال کنین. حرکات مناسب شکم تنها وقتی موثر هستن که در انجام اونا مداومت داشته باشین. حرکتی مثل درازنشست، دوچرخه یا شنای سوئدی واسه کوچیک کردن شکم مناسب هستن. بخاطر داشته باشین وقتی که شما در حال انجام حرکات هستین اتفاقی نمی افته تنها وقتی عضلات شکم شما شروع به منقبض شدن می کنن که استراحت رو شروع می کنین. پس اگه مصر هستین با حرکات ورزشی شکم تون رو کوچیک کنین هر روز یا یه روز در میان تمرینات تون رو انجام بدین.

دراز نشست رو یه حرکت سرعتی ببینین نه استقامتی. الیته همچین چیزی در شروع کار شما خیلی سخت هستش اما باید کلی تلاش تون بر این باشه که سرعت تون رو هنگام دراز نشست بالا ببرین.کندی درازنشست نه فقط به محکم شدن عضلات شکم شما کمکی نمی کنه بلکه به کمرتون آسیب میرسونه.

اگه تمرینات شما شامل یه بسته کامل واسه تموم بدن تونه تلاش کنین حرکات مربوط به شکم رو واسه آخر کار بذارین. شکم شما وقتی بیشتر لاغر می شه و تمرینات شما وقتی تاثیر داره که بدن تون به طور کامل گرم و آماده باشه. پس بهترین زمان آخر تمرینه.

کم اهمیت ترین عامل واسه حرکات شکم زمونه. اگه شما حرکات تون رو درست انجام بدین در آخر باید 5 دقیقه طول بکشه. اگه بیشتر از 5 دقیقه حرکت انجام دادین و احساس خستگی نکردید و فشاری روی شکم تون بوجود نیومد بدونین دارین حرکت تون رو اشتباه انجام می دید.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *