4 حرکت ورزشی برای لاغر کردن میان تنه (+تصاویر) | چاقی

مجموعه: زیبایی اندام

4 حرکت ورزشی واسه لاغر کردن میان تنه (+تصاویر)

 

لاغر کردن میان تنه با چند تمرین ورزشی

حتما تا حالا تبلیغات زیادی دیدین که ادعا کردن بدون ورزش کردن می تونن دور کمرتون رو باریک کنن، بهتره فراموششان کنین. اما از اونجا که روش ما هم این نیس که همه روز شکنجه تون کنیم و وقتتون رو بگیریم با کمک لاریسا دی دیو مربی حرفه ای ورزش تمرینی واسه میان تنه طراحی کردیم که در کمترین زمان بیشترین تاثیر رو روی این ناحیه از بدنتون بزاره. این تمرین قراره حسابی عضلات شکم و دور و بر شکمتون رو استفاده کنه، خیالتون هم راحت، 10 دقیقه بیشتر وقتتون رو نمی گیریم.

 

حرکات رو چیجوری انجام بدیم؟

حرکات رو پشت سر هم انجام بدین، بین حرکات تنها 30 ثانیه استراحت کنین، کل چرخه رو دو مرتبه تکرار کنین.

 

حرکت اول واسه لاغر کردن میان تنه
روی پشت دراز بکشین و پاها رو به طرف بالای باسن بکشین، زانوها رو کمی خم کنین، و دستا رو در حالی که کفشان روی زمینه به سمت بیرون بدن بکشین. زانوها رو کنار هم نگه دارین، به آرومی پاها رو به یه سمت پایین ببرین، و بعد دوباره به مرکز برگردین. همین کار رو واسه جهت دیگه هم تکرار کنین. 45 ثانیه همینطوری ادامه بدین.

 

لاغر کردن میان تنه با انجام این حرکت ورزشی

 

پیشنهاد متخصص: اجازه ندین باسن زیاد از زمین جدا شه.

 

——————————————–

حرکت دوم واسه لاغر کردن میان تنه
همونطور که در تصویر زیر می بینین به یه سمت خود دراز بکشین، پاها رو روی هم بذارین و بکشین. پاهای خود رو چند سانتی متر از زمین بلند کنین، به مدت 1 تا 2 ثانیه روی هوا نگه دارین و بعد روی زمین برشان گردونین. این کار رو به مدت 20 ثانیه ادامه بدین. حالا به سمت دیگه دراز بکشین و دوباره 20 ثانیه تکرار کنین.

 

سوزوندن چربی های میان تنه

 

پیشنهاد متخصص: همینطور که پاها رو بالا و پایین می برید عضلات شکم رو منقبض کنین.

 

——————————————–

حرکت سوم واسه لاغر کردن میان تنه

به حالت تخته روی ساق دست شروع کنین، آرنجا زیر شونِه قرار بگیرن ( مانند تصویر ). هسته بدن رو منقبض نگه دارین، باسن رو به طرف یکی از دو سمت خود پایین ببرین، بعد دوباره به مرکز برگردونین. بعد همین کار رو واسه جهت مخالف هم انجام بدین. این حرکت رو به مدت 45 ثانیه ادامه بدین.

 

حرکت پلانک واسه سوزوندن چربیای میان تنه

 

پیشنهاد متخصص: هسته بدن رو منقبض و درگیر نگه دارین تا از پایین کمرتون مراقبت کنه.

 

——————————————–

حرکت چهارم واسه لاغر کردن میان تنه

روی پشت دراز بکشین، زانوا خم و کف پاها روی زمین قرار بگیره، دستا به طرف بالا سر کشیده شه. دستا رو به بیرون زانوی سمت راست برسونین، شونه ها رو از روی زمین بلند کنین. به نقطه شروع برگردین، و بعد همین کار رو روی زانوی سمت چپ انجام بدین. به مدت 45 ثانیه این حرکت رو روی دو زانو تکرار کنین.

 

این تمرین عضلات شکم رو درگیر کرده و واسه لاغر کردن میان تنه خیلی خوبه

 

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *