نکات مربوط به بازاریابی محتوا برای راه اندازی ها

شروع کار در بازاریابی محتوا ، به خصوص اگر در یک استارتاپ کار کنید ، می تواند دلهره آور به نظر برسد. این شامل چیزی بیش از ایجاد سادگی ، جذاب کردن پست های وبلاگ ، فیلم ها و اینفوگرافیک ها برای هدایت فروش است که به اندازه کافی دشوار است ، بلکه باید در گسترش آگاهی در سراسر دیجیتال نیز متخصص باشید.

بازاریابی محتوا

فراتر از نوشتن کپی لذت بخش یا ایجاد تصاویر با کیفیت بالا ، شما باید برای افزایش کارایی محتوای خود ، از ابزارهای مدیریت محتوا ، داده های وب سایت و الگوریتم های رسانه اجتماعی استفاده کنید. اگر می خواهید استراتژی بازاریابی محتوای شما موفقیت آمیز باشد ، باید کلاه های زیادی پوشید.

همچنین نیاز به بررسی دقیق خود دارد. چگونه استراتژی تحقیق محتوا خود را در حال از بین بردن است؟ آیا محتوای شما مطابق انتظارات است؟ آیا می توانید دلایل عدم موفقیت را در حالی که چیز دیگری موفقیت بود ، تحلیل کنید؟ آیا نهایتا اهداف فروش برآورده می شود؟ آن دسته از افرادی که قادر به درک هر دو طرف بازاریابی محتوا ، خلاقانه و تحلیلی هستند ، افرادی هستند که واقعاً می توانند از قدرت تولید محتوا استفاده کنند.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، مطمئناً با رشد شرکت خود ، دستاوردهای عظیمی خواهید دید. مطالعات نشان می دهد که هزینه بازاریابی محتوا ۶۲٪ کمتر از بازاریابی سنتی است ، اما سه برابر بیشتر از آن منجر می شود. شرکت های بزرگ می توانند پول خود را صرف هر دو روش قدیمی و مدرن بازاریابی کنند ، اما شرکت های نوپا باید ابتکاری بیشتری داشته باشند. در اینجا چند نکته ساده در عین حال بسیار مهم برای بازاریابی مطالب برای شرکتهای نوپا آورده شده است

پاک کردن اهداف بازاریابی محتوای محتوا

این یک اشتباه رایج در بین استارتاپ ها است ، که ممکن است یک استراتژی بازاریابی محتوا به وضوح تعریف نشده داشته باشد. ایجاد محتوا بدون تعیین هدف و از بین رفتن بخار پس از ریختن منابع به چیزی که نیاز به تغذیه مداوم و بدون دیدن نتایج زیادی دارد می تواند هر کسی را دیوانه کند. آنچه شما باید انجام دهید این است که چگونه می توان موفقیت را به روشی معنی دار و قابل دستیابی سنجید. تصمیم بگیرید شاخص های کلیدی عملکرد شما چه خواهد بود و از آنجا بروید. به یاد داشته باشید که فروش ، و نه ترافیک وب سایت یا اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، نباید هدف اصلی باشد.

در اینجا چند گام ساده برای کمک به شما در تعیین اهداف بازاریابی محتوا روشن ارائه شده است.

هدف خود را پیدا کنید

با بازاریابی محتوا چه می خواهید به دست بیاورید؟ بیایید بگوییم که شما می خواهید یک رهبر فکری در صنعت خود باشید تا بتوانید شهرت خود را به عنوان یک تأثیرگذار در حوزه خود تقویت کنید. رونق! حالا شما یک هدف در ذهن دارید. متمرکز بمانید و کاری را که باید برای دستیابی به این وضعیت انجام دهید انجام دهید.

اهداف را قابل اندازه گیری کنید

مهم است که اطمینان حاصل کنید که اهداف شما می توانند اندازه گیری شوند. این فرصتی به شما می دهد تا دریابید که چه چیزهایی کار می کنند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. همچنین دارای یک اثر روانشناختی مثبت است. اگر می توانید نتایج کار سخت خود را ببینید ، این شما را ترغیب می کند که به رشد خود ادامه دهید و حتی سخت تر هم فشار دهید. احساس رسیدن به موفقیت را احساس می کنید.

همیشه هدف بالایی داشته باشید ، اما سعی کنید واقع بین باشید. اگر بتوانید در ماه اول خود یک میلیون دلار درآمد کسب کنید ، خارق العاده است ، اما ، صادقانه ، آیا این در محدوده امکان است؟ اگر اهدافی را تحقق می یابید ، می توانید آزمایش کنید تا ببینید استراتژی شما بدون اینکه در حال انحطاط باشد واقعاً کار می کند یا خیر. داده های تاریخی روشی مطمئن برای رسیدن به یک استراتژی واقع بینانه است.

دلار

استیک با اهداف مرتبط

سهام رسانه های اجتماعی می تواند راهی عالی برای تبلیغ برند شما و افزایش قرار گرفتن در معرض باشد ، اما در پایان روز در توییتر و فیس بوک لایک می شود ، در واقع پول در نمی آورد. اگر بتوانید یک مورد بزرگ را ایجاد کنید و در مورد محصول یا خدمات خود صحبت کنید عالی است ، اما آمار رسانه های اجتماعی همیشه یک معیار مفید نیست. رانندگی در سایت شما یک چیز است ، اما انجام فروش چیز دیگری است.

یک مهلت به خودتان بدهید

با اهداف خود به یک جدول زمانی بپیوندید. با تعیین یک بازه زمانی برای استراتژی بازاریابی محتوا ، شما همیشه می توانید یک قدم عقب بردارید و ارزیابی کنید که آیا شما جایی هستید که باید باشید. اگر خیلی از هدف خود فاصله دارید ، فکر کنید که همه چیز را تغییر دهید تا همه چیز را در این مسیر عجله کنید.

تعریف موفقیت باید ساده باشد. یک هدف فروش و یک بازه زمانی تعیین کنید. اگر هدف خود را برآورده نکرده اید ، باید دلیل این امر را بدانید.

یک استراتژی بازاریابی محتوا تهیه کنید

داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا باید بخشی از پایه و اساس کل سرمایه گذاری شما باشد و مستندسازی برنامه شما برای ایجاد محتوای دیجیتالی برای تلاش های بازاریابی شما اساسی است. این ساختار به همه چیز می دهد و در حالی که چارچوبی را برای کمک به شما فراهم می کند ، سازمان یافته را نگه می داردتم سازگار این یک چراغ راهنمایی است که به شما امکان می دهد کار را با دید طولانی مدت در ذهن تکمیل کنید.

دیجیتال

انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا

یکی از تصمیمی که شما باید بگیرید این است که کدام سیستم مدیریت محتوا را می خواهید استفاده کنید. چه در مورد WordPress و چه در CMS حرفه ای دیگری حل و فصل کنید ، حتماً رابط و قیمت قیمتی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. اگر نمی خواهید سرمایه گذاری زیادی در یک پلتفرم انجام دهید ، حتی می توانید محتوا را در بسترهای نرم افزاری مانند Medium به اشتراک بگذارید. در هر صورت ، CMS شما استفاده می کنید باید شهودی و مناسب باشد تا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی محتوا کمک کند.

مباحث طوفان مغزی

درمورد انواع محتوائی که می خواهید ایجاد کنید و مباحث بحث مورد نظر خود را تصمیم بگیرید ، زود تصمیم بگیرید. این کمک می کند که اگر با همکاران از هر دو بخش بازاریابی و فروش جلسه ای دارید تا ایده های مختلفی ارائه دهید. فقط چند ایده را دور هم جمع کنید و باعث می شوید افراد در هیچ زمان صحبت نکنند. هر چیزی که بحث و جدل را به وجود آورد یا به بحث و گفتگو جدی منجر شود ، نوع مسئله ای است که شما می خواهید به آن بپردازید. دلیلی وجود دارد که افراد نمی توانند در مورد مباحث مربوط به دکمه داغ بحث کنند. طوفان مغزی همچنین می تواند به تولید ایده های خارج از دیوار ، تفکر ، خارج از جعبه کمک کند.

ایده

سفر خریدار را بپوشانید

یکی از راه های کمک به مشتری برای پیشبرد روند فروش ، انتشار مطالب مربوط به مراحل مختلف سفر خریدار است. محتوا ایجاد کنید که به آنها کمک کند تا هر تصمیمی را که باید انجام شود راهنمایی کنید. حتماً تماسهای مربوط به اقدام را شامل می شوید ، که ممکن است چشم اندازهایی را برای انجام این برنامه مجبور کند.

توزیع در رسانه های اجتماعی

صرفه جویی در رسانه های اجتماعی می تواند در مورد به اشتراک گذاری محتوا و افزایش قرار گرفتن در معرض مارک شما ، مسیری طولانی را طی کند. دریابید که کدام سیستم عامل ها با انواع مختلف محتوا بهتر کار می کنند و در صورت لزوم آن را تنظیم کنید. با مخاطب هدف خود درگیر شوید و در جامعه فعال باشید. همانطور که به نظر شما مناسب است ، شبکه های اجتماعی را پوشش دهید.

ایجاد تقویم تحریریه

ممکن است تلاش زیادی انجام شود ، اما به ما اعتماد کنید که ارزشش را دارد. ایجاد یک تقویم سرمقاله می تواند راهی برای دنبال کردن شما برای کل سال تولید محتوای دیجیتال فراهم کند. همچنین می تواند به شما در ایجاد برنامه انتشار کمک کند و می تواند در تصمیم گیری در مورد نحوه پخش انواع مختلف محتوا به شما کمک کند. همچنین مطمئن باشید که استراتژی شما هیچ شکافی ایجاد نمی کند.

در ابزارهای بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید

برای ایجاد محتوای موثر و اشتراکی ، باید در آنچه مردم صنعت شما درمورد آن صحبت می کنند استفاده کنید. چه مشکلاتی دارند که باید حل شوند و از چه نوع کمک درخواست می کنند؟ خوشبختانه تعدادی گزینه نرم افزاری برای کمک به شما در تجزیه این اطلاعات وجود دارد.

یک ابزار مناسب برای بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا ضمن اطمینان از ورود محتوای مرتبط خود به مکالمه ، در حلقه بمانید. دریابید که در حال حاضر چه کلمات کلیدی گرم هستند و از آنها در محتوای خود استفاده کنید تا رتبه جستجوی خود را ارتقا دهید. بهینه سازی موتور جستجو یکی از کلیدهای موفقیت است. صفحه اول Google سرزمین مقدس است.

همچنین اگر به محافل صنعت توجه داشته باشید به شما کمک می کند. این یک روش عالی برای تولید ایده های محتوا است ، و ابزارهای بازاریابی محتوا شما باید بتوانند به شما اطلاع دهند. علاوه بر این ، اگر چیزی را می بینید که توسط یک رقیب منتشر شده است ، می بینید که می توانید بهتر بگویید.

ایجاد روابط

شرکت های نوپا معمولاً با بودجه سخت کار می کنند ، به این معنی که شما احتمالاً برای روابط عمومی پول ندارید. به همین دلیل باید خلاقیت پیدا کنید. اگر بتوانید از تأثیرگذار استفاده کنید تا به شما فریاد ببخشد ، می تواند مارک شما را تقویت کند. بهترین راه برای تحقق این امر ایجاد روابط با آنها است. کمک و بینش خود را ارائه دهید ، و شاید آنها روزی به شما لطف کنند.

فراموش نکنید که فیلم های شخصی خود را برجسته کنید

در ابتدا ، تولید محتوا به عنوان یک دردسر عظیم برطرف می شود ، اما در پایان می تواند واقعاً پرداخت کند. با توجه به ماهیت خود ، نوآوری ها برای بقا نیاز به بداهه سازی ، سازگاری و غلبه بر آنها دارند. اما این همه بخشی از تعقیب است. اگر می خواهید در هر صنعتی دوام زیادی داشته باشید ، یک استراتژی بازاریابی قوی و مداوم با محتوا می تواند راه را برای آینده اقتصادی سودآور برای شرکت شما هموار کند.