روندهای دیجیتال برای سال ۲۰۱۷ – چه چیزی را باید بدانید؟

اگر می خواهید خود را از رقابت و اثبات آینده بازاریابی دیجیتال خود جدا کنید ، با توجه به روندهای جدید و نوآوری های صنعت یک عمل اساسی است. ما قبلاً مهارتهای دیجیتالی را که لازم است برای سال ۲۰۱۷ تیز کنید ، بیان کردیم ، اما روندهای صنعت فراگیر چیست؟ آیا می دانید چه انتظاری دارید؟ خوشبختانه ما مهمترین روندهای دیجیتالی مورد نیاز سال آینده را بررسی کرده ایم و آنها را در زیر ذکر کرده ایم.

دیجیتال

داده

اندازه گیری و گزارش مدت طولانی است که به عنوان پایه و اساس هر فعالیت بازاریابی دیجیتال خدمت کرده است ، با این وجود در سال ۲۰۱۷ ، ماهیت داده محور دیجیتال حتی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. بهینه سازی نه تنها مجموعه شما بلکه استفاده شما از داده ها برای موفقیت در حال انجام است. با نگرانی نگران کننده ، ۳۰٪ از مسئولان اظهار داشتند که کمبود منابع و مهارت هایی وجود دارد که باعث می شود آنها از امکان استفاده موثر از داده های خود جلوگیری کنند.

با این حال ، این عدم اعتماد به نفس را می توان به راحتی برطرف کرد. مانند هر چیز ، هرچه بیشتر به تجزیه و تحلیل های سازمان خود دسترسی پیدا کرده و تفسیر کنید ، مهارت بیشتری پیدا خواهید کرد. اگر برای مثال برنامه گوگل Analytics را بر روی تلفن هوشمند خود بارگیری کنید ، این باعث می شود توانایی شما در مشاهده بینش ها و داده های ضروری هر زمان که به آنها احتیاج دارید ، تسریع کند. برنامه های تجزیه و تحلیل مانند GA سریع ، در دسترس و اغلب به روز می شوند ، به این معنی که می توانید به راحتی آن را در برنامه روزمره خود گنجانید.

اعتماد به نفس

هرچه بیشتر در نتیجه بررسی و تفسیر این نتایج ، چه در هنگام رفت و آمد صبحگاهی و چه در شب ، یا در یک قهوه در آخر هفته ، بیشتر عمل می کنید ، بیشتر می توانید عملکرد خود را به عنوان یک نتیجه مستقیم کامل کنید.

بازاریابی درون فروشگاهی

بازاریابی درون فروشگاهی محبوبیت خود را افزایش داده است زیرا تبلیغ کنندگان با موفقیت از توانایی آن در هدف قرار دادن مصرف کنندگان مربوطه با بیشترین معاملات و پیشنهادات مناسب در مواقعی که در نزدیکی جسمی نزدیک به محل خرید هستند و حساسیت بیشتری نسبت به بازاریابی شما دارند استفاده کرده اند. این واقعیت تقویت می شود که بیش از ۸۰٪ هزاره ها از تلفن های هوشمند اینستاگرام خود استفاده می کنند و ۷۴٪ مایل به دریافت تبلیغات مبتنی بر مکان هستند.

بیش از ۸۰٪ هزاره ها از اینستاگرام تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند. ۷۴٪ مایل به دریافت تبلیغات مبتنی بر مکان هستند.

این توییت

به عنوان نمونه ای که از آن می توانید الهام بخش برند تجاری خود باشید ، ربکا مینکوف ، خرده فروش مد ، “صرفه جویی در تجربه جلسه مناسب اتاق خود را” ایجاد کرد. اتاق های مناسب وی شامل صفحه نمایش است که به مشتری امکان می دهد موارد مورد علاقه خود را در فروشگاه خود ذخیره کند و سپس بعداً از طریق دستگاه تلفن همراه خود سفارش دهد. در نتیجه ادغام این داده های فروشگاهی مشتری و کانال های آفلاین ، آنها شاهد افزایش ۶-۷ برابر در فروش در کمتر از ۶ ماه بودند.

اگرچه ممکن است شما توانایی دستیابی به چیزی به عنوان پیشرفته فنی را نداشته باشید ، ربکا مینکوف ارزش بازاریابی درون فروشگاهی مبتنی بر مکان را نشان می دهد. به عنوان مثال ، مارک شما می تواند از iBeacons برای هدف قرار دادن مشتریان با پیشنهادهای مربوطه بسته به اینکه در کدام یک از راهرو یا بخش فروشگاه شما واقع شود ، استفاده کند. اگر یک وب سایت تجارت الکترونیکی دارید ، می توانید از داده های خریدهای قبلی و الگوهای رفتاری آنها استفاده کنید. تا آنها را به همان صورت مشخص هدف قرار دهند ، و در نتیجه شانس تبدیل را افزایش دهند.

بازاریابی ویدیویی

احتمالاً جای تعجب نخواهد داشت که بیش از ۵۰٪ سازمانها شامل ویدئویی به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی محتوایی خود هستند. رشد بازاریابی ویدیویی در سالهای اخیر تقریبا غیرقابل توقف بوده است و تنها در سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد یافت. هنگامی که به خوبی تمام شد ، ویدیو توانایی ذاتی را دارد تا داستانهای برند را به طرز قانع کننده ای منتقل کند به گونه ای که می تواند مخاطبان مانند هیچ کانال دیگری را مجبور کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که زاویه منحصر به فرد خود را پیدا کنید.
بازاریابی محتوا

بیش از ۵۰٪ سازمانها شامل ویدیو به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی محتوایی خود هستند.

این توییت

فیلم های آموزشی ، نمایشی محصول ، وبینارهای خاص در صنعت و تبلیغات خلاقانه همه مواردی هستند که می توانید بدون در نظر گرفتن اندازه و مهارت بودجه خود ، آنها را کشف کنید. هر کدام را که انتخاب کنید ، اطمینان از ارتباط بودن آن با نام تجاری ، محصولات یا خدمات مورد نظر برای تبلیغ ، اما مهمتر از همه ، مخاطبان هدف شما مهم است.

Facebook Live ، پلت فرم پخش مستقیم کانال ، خود را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی بسیار مؤثر تأسیس کرده است. در حقیقت ، داده های اولیه از فیس بوک نشان می دهد که مردم ۱۰ برابر بیشتر درباره فیلم های زنده Facebook ، نسبت به فیلم های معمولی اظهار نظر می کنند.

به عنوان مثال ، Benefit Cosmetics از Facebook Live به عنوان بستری برای پخش یک سری ویدیوی مضمون در یک تاریخ و زمان مشخص استفاده کرده و مخاطبان خود را ترغیب به عادت به تماشای آنها می کند. سری ترفندهای Tipsy آنها از مخاطب سؤال می کندo مشارکت را تحریک کنید ، آنها را رأی دهید تا دریابید از کدام محصول زیبایی استفاده می کند.

شخصی سازی

۷۴٪ از مشتریان آنلاین وقتی محتوایی که در یک صفحه وب مشاهده می کنند مربوط به نیازها یا ترجیحات آنها نیست ، ناامید می شوند ، آماری که نیاز به یک تجربه دیجیتالی متناسب تر و هدفمند را نشان می دهد ، ناامید می شوند. راز موفقیت در شخصی سازی نهفته است ، و اضافه کردن نام مشترک در نسخه الکترونیکی دیگر کافی نیست. محتوای شخصی شده باید در هر کجا امکان پذیر باشد و تا آنجا که ممکن است سازمان شما به آن دست پیدا کند ، جزئیاتی از جزئیات ارائه شود.

تبلیغات پویا در AdWords و Facebook به طور خودکار تولید می شوند و بسته به شرایط جستجوی مورد استفاده ، محتوای متفاوتی را برای کاربران نمایش می دهند. این بدان معناست که می توانید مشتری مناسب را با محتوای مناسب در مورد محصول مناسب در زمان مناسب هدف گذاری کنید. تبلیغات پویا شخصی سازی با تمام توان است و احتمال تبدیل را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

از تبلیغات پویا می توان فراتر از تبلیغات جستجو نیز استفاده کرد. استفاده از خلاقانه پویا در فیلم به طور فزاینده ای رایج می شود. به عنوان مثال نام تجاری لوازم آرایشی مردانه Ax تصمیم گرفت با بازآفرینی داستان رومئو و ژولیت بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار دوباره در برزیل راه اندازی شود! هر نسخه از این فیلم بر اساس علایق منحصر به فرد کاربر دارای جابجایی جزئی است. موسیقی و ژانر محتوای ویدیو ممکن است تغییر کند ، با شخصی سازی بیشتر وابسته به تعامل کاربر خاص.

محتوای بومی

محتوای بومی در سال ۲۰۱۳ ۴٫۷ میلیارد دلار بوده است. پیش بینی می شود این رقم در سال آینده به ۱۷٫۵ میلیارد دلار برسد. قابلیت مشاهده و افزایش تبلیغات مسدودکننده مشکلات قابل توجهی در قالبهای تبلیغاتی دیجیتال سنتی ، مانند پاپ آپ و آگهی ها ایجاد کرده است. تنها راه حل اتخاذ یک رویکرد لطیف و کم تحرک است که به مخاطب هدف خود ارزش واقعی می بخشد. این نشان دهنده بی اعتنایی مصرف کنندگان به تاکتیک بازاریابی “فشار” سنتی است ، جایی که به آنها محتوای تبلیغاتی سختی داده می شود که با آنها طنین انداز نباشد.

راه حل

محتوای بومی در سال ۲۰۱۳ ۴٫۷ میلیارد دلار بوده است. در سال ۲۰۱۷ این مقدار ۱۷٫۵ میلیارد دلار خواهد بود.

دلار

این توییت

محتوای بومی می تواند شامل داستانهای اسپانسر شده و مقالات خبری باشد که در کنار سایر قسمتهای محتوای ارگانیک که در اخبار اجتماعی کاربر و وب سایتهایی که بازدید می کنند ، یکپارچه می نشیند. به عنوان مثال ، نیویورک تایمز یک مقاله ۱۵۰۰ کلمه ای درباره زندانیان زن اجرا کرد که در واقع به عنوان یک تبلیغ دقیق برای سری Netflix Orange Black New بود.

بازاریابی موبایل

اگر نگران تلاشهای سئو سازمان خود هستید و وب سایت شما به چه ترتیب مرتب است ، باید بازاریابی موبایل را در سال ۲۰۱۷ در اولویت قرار دهید. از زمان بروزرسانی مناسب برای موبایل در سال ۲۰۱۵ ، گوگل از موبایل به عنوان یک عامل رتبه بندی فوق العاده مهم یاد کرده است. در نتیجه ، وب سایت های پاسخگو موبایل که با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار هستند و یک تجربه کاربر پاک و ساده را تسهیل می کنند ، از اهمیت بیشتری برخوردار شده اند.

همه ساله هزاران جستجو در Google انجام می شود و بیش از نیمی از آنها با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود. AdWords با معرفی تبلیغات متنی گسترده و مناقصه های تلفن همراه مستقل از پیشنهادات دسک تاپ پایه ، در حال حاضر در راه تبدیل شدن به یک پلت فرم تبلیغاتی همراه اول است. اکنون ، Google نمایه سازی اول موبایل را اعلام کرده است ، این بدان معناست که یا یک سایت با پاسخگویی به موبایل یا یک سایت موبایل بهینه شده جداگانه موفقیت بسیاری از مؤلفه های دیگر استراتژی دیجیتال شما را تشکیل می دهد. از بازاریابی محتوا گرفته تا ایجاد تبلیغات نمایش ، هر کاری را که باید انجام دهید باید موبایل را در نظر بگیرید و تلفیق کنید.

بیش از ۵۰٪ جستجوها بر روی دستگاه تلفن همراه انجام می شود.

این توییت

واقعیت مجازی ، واقعیت افزوده و ۳۶۰ فیلم

واقعیت مجازی ، واقعیت افزوده و ۳۶۰ ویدیو تکنیک های پیشرفته تبلیغات دیجیتالی هستند که توسط سازمان های چند ملیتی از مک دونالدز و کوکا کولا گرفته تا تاپوشو و ولوو به تصویب رسیده اند. با این وجود به دلیل شرارت بودن این فناوری ها ، داده های زیادی برای تأثیرگذاری بر اثربخشی آنها وجود ندارد و در نتیجه ، بسیاری از بازاریاب های دیجیتال هنوز تمایلی به پذیرش آنها ندارند. با این حال ، پیشرفت های اصلی بیشتر مانند گوگل Glass تأثیر بالقوه خود را بر صنعت دیجیتال در آینده نشان داده است.

یک راه توصیه شده برای شروع آزمایش با این تاکتیک ها ، ۳۶۰ ویدئو است ، نسخه ارزان قیمت تر و سریعتر در دسترس از VR. پلت فرم ویدیویی ۳۶۰ فیس بوک در سال گذشته بیش از ۲۰،۰۰۰ بارگذاری مشاهده کرده است ، در حالی که اکثر فیلم ها در یوتیوب از hu برخوردار هستندهزاران هزار بازدید.

رولز رویس یکی از مارک های بسیاری است که از ۳۶۰ فیلم استفاده می کند. برای انتشار مدل ۱۰۳EX خود ، یک تور ویدئویی همهجانبه از اتومبیل ایجاد کرد تا بینندگان بتوانند با بررسی دقیق ترین ویژگی ها و مزایای آن ، هر چه بیشتر تجربه ای صمیمی داشته باشند. تا به امروز ، این ویدئو بیش از ۲۰۷،۰۰۰ بازدید مشاهده کرده است.

پیش بینی می کنید کدام یک از روندهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند؟ آیا هنوز استراتژی خود را برای سال جدید ایجاد کرده و مستند سازی کرده اید؟ می خواهیم همه چیز را در بخش نظرات زیر بشنویم!