با استفاده از [رایگان] HubSpot ابزاری برای ساخت من Persona Tool با مشتریان خود آشنا شوید

مهمترین عنصر کمپین دیجیتال مارکتینگ شما چیست؟ نه ، بودجه شما نیست و کانالهایی که انتخاب می کنید. بله ، شما آن را حدس زده اید – این مشتریان شما هستند. ایجاد شخصیت های بصیرت به شما کمک می کند تا در اعصاب و روان مشتری تان بگردید – با نیازها ، خواسته ها ، خواسته ها ، انگیزه ها و رفتارهای آنها آشنا شوید.

دیجیتال

ابزار رایگان HubSpot به بازاریاب های دیجیتال کمک می کند تا شخصیت های کاملاً مشخص و کاملاً پراکنده ایجاد کنند. ما شما را با استفاده از ابزار Make My Persona در یک فرایند گام به گام (اگرچه استفاده از آن به شدت بصیر است) و برخی نکات اضافی در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از personas های تازه تشکیل شده برای تأمین نیرو از کمپین های بینش ارائه می دهد.

اوه و توصیه های استراتژی محتوای EMEA HubSpot EMEA را فراموش نکنید ، توصیه های لیزا Toner در مورد چگونگی استفاده از personas برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال خود را.

به هر حال Personas چه قدر اهمیت دارد؟

کسب درک واضح از آنچه باعث می شود مشتریان شما تیک بزنند و کلیک کنند ، یکی از مؤلفه های اساسی هر کمپین بازاریابی دیجیتال است. Personas می تواند تاکتیک های بازاریابی دیجیتالی شما را به میزان قابل توجهی بالا ببرد:

     

  • به شما امکان می دهد تا بر روی نیازها و خواسته های مخاطبان خود متمرکز شوید
     
  • غنی سازی تأثیر عاطفی محتوای و تبلیغات خلاقانه کمپین.
  •  

  • اطلاع از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال و انتخاب کانال دیجیتالی.
  •  

  • به شما امکان می دهد یک تجربه کاربری برتر برای طراحی وب ، ناوبری و کپی وب سایت خود ایجاد کنید.
  •  

  • کمک به شما برای شخصی سازی و متناسب سازی محتوای و کمپین های ایمیل شما.
  •  

  • به شما این امکان را می دهد که از دید مخاطبان خود به حل (و حل) مشکلات بپردازید.
  • مشکلات

چگونه می توان اطلاعات مربوط به Persona را جمع کرد:

     

  • با مشتریان و طرفداران برند خود مصاحبه کنید تا به این دلیل بپردازید که چرا آنها محصول شما را دوست دارند.
  •  

  • از بررسی ها برای کشف چالش های کلیدی مشتریان در زندگی روزمره خود استفاده کنید.
  •  

  • اطلاعات جمعیتی و رفتاری را از گوگل Analytics و بینش های رسانه های اجتماعی استخراج کنید.
  •  

  • از تیم فروش خود بخواهید درباره آنچه مشتریان مورد علاقه خود را هیجان زده می کنند و آنها را ناامید می کند ، بازخورد کنید.
  •  

  • HubSpot این راهنمای مفید را در مورد چگونگی “ایجاد شخصیت های خریدار برای تجارت شما” ایجاد کرده است – که ارزش بارگیری آن را دارد.

نحوه استفاده از ابزار HubSpot در ساخت My Persona Tool:

ابزار Make My Persona ابزار HubSpot به شما امکان می دهد یک الگوی سؤال آماده را به سرعت و به راحتی پر کنید. پس از اتمام شما یک Word Docual Visual جذاب دریافت خواهید کرد که مشخصات اصلی شخصیت مورد نظر خود را نشان می دهد ، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

مرحله ۱ – نام آن را بگیرید

به شخصیت خود یک نام منحصر به فرد بدهید که با مخاطب هدف شما طنین انداز باشد.

مرحله ۲ – آن را تصویر کنید

یک تصویر مناسب برای شخصیتان انتخاب کنید که مطابق با جمعیت و انرژی شخصیت شما باشد.

مرحله ۳ – به آن پاسخ دهید

به یک سری سوالات روشنگری پاسخ دهید که همه چیز را از شغل و علایق شخصیتان گرفته تا انگیزه های آنها و چالش های کلیدی روزانه را شامل می شود.

مرحله ۴ – آن را بارگیری کنید

مرحله ۵ – آن را دریافت کنید

چگونه می توانید از شخصیت های خود استفاده کنید:

لیزا تونر ، استراتژیست محتوای EMEA در HubSpot می گوید: “تحقیق و توسعه شخصیت های خریدار شما مانند جمع آوری مواد لازم برای وعده های غذایی مورد علاقه شما است. اگر کاری را برای پختن غذا درست نکردید ، هنوز گرسنه خواهید ماند. “این توصیه لیزا است:

استراتژی محتوا

“هنگامی که مشخص کردید که خریداران چه کسانی هستند ، نمی توانید در آنجا متوقف شوید. شغل شما فقط هنگامی که آنها را در استراتژی بازاریابی خود پیاده کنید ، مزایا را مشاهده خواهید کرد. شما باید استراتژی محتوا خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که پیام رسانی در هر دارایی که ایجاد می کنید با نیازها و چالش های آن شخص و همچنین مکان آنها در چرخه خرید مطابقت دارد. “

معرفی شخصیتهای خود به سازمان خود

“شما همچنین باید personas خود را به کل سازمان معرفی کنید تا همه از فروش گرفته تا پشتیبانی مشتری نیازها و چالش های مشتریان خود را درک کنند تا بتوانند در خدمت بهتر آنها باشند.”

مرتباً دوباره بازدید کنید

“یادآوری این نکته مهم است که هدف از ایجاد شخصیت های خریدار کمک به ما در ایجاد بازاریابی است که افراد مناسب را به سمت مشاغل ما جذب می کند و آنها را به مشتریهای شاد و وفادار تبدیل می کند. بنابراین ، نباید آن را به عنوان یک تاکتیک یا چیزی در لیست کارهای شما مشاهده کرداما یک استراتژی در حال انجام است که تجارت شما برای اطمینان از رشد و موفقیت دراز مدت آن اتخاذ می کند. “

لیزا نکات بسیار خوبی در مورد چگونگی استفاده از personas های تازه ایجاد شده در پست وبلاگ خود ارائه می دهد ، Pers چگونه به سرعت و به راحتی یک شخص خریدار [ابزار رایگان] ایجاد کنید. ‘

نکات اضافی برای استفاده از افراد:

     

  • برنامه / استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بر اساس نیازها و خواسته های افراد خود شکل دهید.
  •  

  • هنگام ایجاد مفاهیم / ایده ها و برچسب های تبلیغاتی از بینش های شخصیتی خود استفاده کنید.
  •  

  • هنگام تهیه تقویم محتوا و قبل از ایجاد هر پست ، با افراد خود مشورت کنید.
  •  

  • پرسنل خود را با خود به جلسات طوفان مغزی بکشید و از خود بپرسید که جین (درج نام شخصیت شما) در این شرایط چه کاری انجام داده یا نیاز دارد؟
     
  • آنها را به تیم فروش خود معرفی کنید تا به آنها کمک کنید درک کنند که به چه کسی می فروشند و چه چیزی برای شنیدن نیاز دارند.
  •  

  • شخصهای خریدار سگمنت و ایمیل های خود را با پیام مربوطه متناسب با علایق آنها تنظیم کنید.
  •  

  • شخصیت های HubSpot تازه ساخته شده خود را به دیوار دفتر خود بچسبانید تا به شما یادآوری کند که در چه افرادی بازاریابی می کنید.

بنابراین در آنجا آن را دارید – یک ابزار جدید و براق (جدید و براق) که الگوی شخصیت و سؤالاتی را برای شما ایجاد می کند. دیگر نمی توانید سر خود را خراشیده و سعی کنید به این فکر کنید که چه سؤال کنید و چگونه می توانید اطلاعات خود را نمایش دهید. هیچ بهانه ای برای عدم استفاده از عناصر استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به سمت نیازها ، خواسته ها و خواسته های مخاطبان هدف ایده آل شما وجود ندارد. مبارک آفرینش!

آیا می خواهید در مورد چگونگی ایجاد کمپین های قدرتمند بازاریابی دیجیتال بر اساس بینش های مصرف کننده به دست بیاموزید؟ دیپلم بعدی کارشناسی ارشد نیمه کاره بعدی ما در بازاریابی دیجیتال به زودی آغاز می شود. یک گواهی شناخته شده در سطح جهانی ایجاد کنید ، تأیید کنید و توسط کارشناسان صنعت تدریس شود.