4 اقدام خانگی ساده برای کاهش اندازه دور کمر

: به جای این که در حرکتی افراطی مبادرت به پاکسازی کامل مواد غذایی مضر و کم ارزش از کابینتای آشپزخانه و یخچال کنین، می تونین تنقلات مضر و خطرناک تر رو در مکانایی که دسترسی به اونا سخته و جلوی چشم قرار ندارن، نگهداری کنین.

روشای کاهش اندازه دور کمر

روشای کاهش اندازه دور کمر ,ما بر موارد مختلفی در زندگی روزانه خود کنترل داریم که از انتخاب وسیله نقلیه واسه دسترسی به محل کار، یا مکانی که واسه ورزش یا خوردن ناهار انتخاب می کنیم رو شامل می شن. در شرایطی که ممکنه فکر کنین ماموریت شخصی شما واسه کاهش وزن هم به طور کامل به انتخابای خودتون وابسته، اما عوامل خارجی بسیاری که خارج از کنترل شما هستن می تونن در این سفر شخصی موثر باشن.

عوامل خارجی اگه اثر بزرگتری نداشته باشن، می تونن اثری برابر با عوامل کنترل شده در افزایش اندازه دور کمر شما دارا باشن. اگه همسر شما چاق باشه، احتمال این که شما هم چاق شید 37 درصد زیاد می شه، اگه داداش یا آبجی شما چاق باشه، این احتمال به 40 درصد می رسه و اگه یکی از دوستان نزدیک شما چاق باشه، احتمال چاق شدن شما می تونه 57 درصد زیاد شه.

بر همین پایه، زیر کنترل گرفتن محیط غذایی شخصی می تونه شرایط رو واسه بهره مندی از وزنی سالم تر جفت و جور کنه. خبر خوب اینه که می تونین کنترل هر چیزی رو در خونه به دست بگیرین و کارایی که هم جهت با ایجاد محیط غذایی خونگی سالم تر باید مورد توجه بذارین خیلی سخت و شدید نیستن. در ادامه با بعضی از اونا بیشتر آشنا میشیم.

کنار گذاشتن نوشابه های شیرین

روشای کاهش اندازه دور کمر

شاید بارها با این پیشنهاد مواجه شدین، اما واسه بعضی افراد کنار گذاشتن خوراکیای شیرین در حرف آسون تر از عمله. خیلیا در سراسر جهان روزانه از نوشابه های گازدار استفاده می کنن، در شرایطی که می دونن هیچی مفیدی در این نوشیدنیا واسه سلامت اونا موجود نیس. نوشیدنیای جانشین بسیاری با اندازه کالری کم یا بدون کالری وجود دارن که مصرف اونا رو میشه به جای نوشابه های گازدار روش زوم کرد.

دور از دسترس بودن مواد غذایی بد

روشای کاهش اندازه دور کمر

به جای این که در حرکتی افراطی مبادرت به پاکسازی کامل مواد غذایی مضر و کم ارزش از کابینتای آشپزخانه و یخچال کنین، می تونین تنقلات مضر و خطرناک تر رو در مکانایی که دسترسی به اونا سخته و جلوی چشم قرار ندارن، نگهداری کنین. باخبر شدن از این موضوع که تنقلات خوشمزه اما مضر بازم وجود دارن ممکنه به این که روند گذار از خوراکیای مضر به خوراکیای سالم خیلی محدودکننده نیس، کمک کنه. هم اینکه، از این نکته آگاه هستین که گزینه ای سالم تر همیشه در دسترس شما قرار داره.

جایگزینی مواد غذایی سفید با قهوه ای

روشای کاهش اندازه دور کمر

در این مورد تنها درباره برنج صحبت نمی کنیم. پاستاهای جفت و جور شده از غلات کامل، نونای گندم و برنج قهوه ای گزینه های سالم تر و با محتوای مواد مغذی بیشتر در مقایسه با همتایان سفید رنگ خود که از آرد سفید جفت و جور شدن، حساب می شن.

سرمایه گذاری وقت آزاد واسه کسب موفقیت

روشای کاهش اندازه دور کمر

برنامه ریزی مشخصی واسه خوراکیای خود داشته باشین. چند ظرف رو به سبزیجات، میوه ها، و تنقلات پروتئینی که هر روز صبح می تونین همراه خود ببرین، به جای این که انتخابای بدتری در ادامه روز داشته باشین، اختصاص بدید. واسه مرتب کردن خوراکیای جور واجور زمان اختصاص بدید چون این کار به هانه ها واسه توجیه انتخابای غذایی بد رو به کمترین حد ممکن میرسونه.

عصر ایران

.

منبع : niksalehi.com

جمع آوری به وسیله بخش مقالات پزشکی و بهداشتی سایت آکا
  • مطالب در رابطه
  • 10 روش خونگی ساده واسه آرامش درد ماهیچه بعد از تمرین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *