4 توصیه برای داشتن شکمی صاف | چاقی

4 پیشنهاد واسه داشتن شکمی صاف

تغذیه ناصحیح و نبود جنب و جوش و ورزش کردن باعث می شه که چربیای اضافی بدن در قسمت شکم تون تجمع پیدا کنن.اما چه کارایی باید انجام بدیم تا شکمی صاف داشته باشیم؟

در این مقاله چندین پیشنهاد واسه شما آورده شده :

* خوردن و نوشیدن :

هممون خیلی وقتا این جمله رو شنیده ایم که باید تغذیه صحیحی داشته باشیم تا شکم نیاریم اما چه تغذیه ای درسته؟

* از خوردن غذاهایی که دیر هضم هستن دوری کنین چون غذاهایی که دیر هضم هستن باعث شکم آوردن شما می شن.وقتی که شما غذاهای دیر هضم می خورید باعث می شه که معده شما واسه هضم این غذاها با مشکل مواجه شه و در نتیجه شکم شما نفخ می کنه و به مرور این نفخا دائمی می شه.

* از خوردن غذاهایی که واسه روده ضرر دارن دوری کنین.

* غذاهایی مثل : گل کلم،بروکلی،نخود فرنگی.اما یه سری دیگه از مواد خوراکی رو هم باید به این مواد اضافه کرد که در این جا براتون توضیح می دیم :بعضی از نوشیدنیا،سبزیجات خامی که سفت هستن.

* مصرف سبزیجات خامی که سفت و دیر هضم هستن رو از سبد غذاییتان خط بزنین.یا اینکه واسه خوردن این سبزیحات سفت حتما اونا رو آب پز کنین و بعد بخورین.

* عوضش معده خود رو با خوردن میوه های و سبزیجاتی که دارای فیبر بالایی هستن تقویت کنین.نخودسبز، سالاد، هلو،…

* در برنامه روزانه خود به کار گیری غلات و نونای کامل رو بذارین.

* از خوردن غذاهای سنگین دوری کنین:غذاهایی مثل :غذاهای سرخ کرده،غذاهایی که دارای سس بسیاری هستن.

* به همون دلیلی که در مورد قبل توضیح داده شد از خوردن مواد شیرینی که زود هضم می شن دوری کنین،چون این مواد تبدیل به چربی اضافی می شن،مواد شیرینی مثل:آب نبات، مربا،دسر،بستنی،نونای سفید و …

* از خوردن نوشیدنیای الکی و گاز دار هم دوری کنین.

* آب بسیاری بخورین.روزانه باید 1.5 لیتر آب بخورین.

* ورزش کنین و شکم تون رو تبدیل به عضله کنین.

* حتی در وقتی که تو یه مکان وایس تادید بی حرکت نمونید و تلاش کنین یه فعالیتی رو این وسط انجام بدین.واسه اینکه شکم تون رو تبدیل به عضله کنین باید صبر رو پیشه خود کنین چون تا وقتی که شکم تون از چربیایی که محاصره اش کردن بیرون بیاد زمان تقریبا طولانی رو باید اختصاص بدین .همونجوریکه گفته شد تغذیه روزانه شما و بالخصوص واسه عضله ای شدن شکم تون ورزش هم لازمه .

* پیاده روی ساده و معمولی در طول روز تاثیر زیادی در این داره.اگه وقتی رو می تونین به ورزش کردن اختصاص بدین پیشنهاد می کنیم ورزشایی مانند:شنا، یوگا،دوچرخه سواری، ژیمناستیک .

* معمولا پیشنهاد می شه که 45 دقیقه از زمان روزانه خود رو به ورزش کردن اختصاص بدین.

* از کرمای لاغری استفاده کنین :

میدونید به چه دلیل پیشنهاد می شه که از کرمای لاغری استفاده کنین ؟

ماساژی که شما بعد از مصرف این کرمای استفاده می کنین باعث می شه که خون در رگ هاتون جریان یابد و علاوه بر این موضوع ماساژی که شما در این ناحیه ایحاد میکنین باعث می شه که چربیای اضافی بدن شروع به از بین رفتن کنن البته اینم بگیم که نباید امیدوار باشین که در مدت دو هفته این تغییرات رو احساس کنین ،این تغییرات در وقتی معمولا بعد از دو ماه فت و فراوون دیده می شه به شرط اینکه شما هر روز و به مدت زمان زیادی ، شکمتون رو ماساژ بدین.(البته تاثیراین کرمها هنوز به طور صد درصد مشخص نیس)

* وقتی که به حموم و واسه استحمام می رید در زیر دوش قسمت شکمی خود رو ماساژ بدین .

* از روغنا واسه ماساژ شکم تون استفاده کنین.

نکته : اگه باردار و یا مادر شیر ده هستین پیشنهاد می شه که قبل از انجام این اعمال ، با دکتر خود مشورت کنین .

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *